Blått armband från Asos säljes!

Jag har fått paket med massa grejer från Asos.com här i veckan. Det mesta fungerade bra, men ett stort blått armband lyckades jag inte få över mina stora händer. Så jag tänkte helt enkelt höra om någon är intresserad av det? Oanvänt förstås! 120 kr inklusive frakt. (Armbandet är sålt!)

Färgen är ganska mörk blå och den inre diametern på armbandet är 6,5 cm och armbandet är ganska tungt.

Så här ser det ut:


Men alltså, kolla på det här; jag hade sedan tidigare sparat en bild från Asos på armbandet, men det ser ju HELT annorlunda ut än det jag fått! Det är både mattare, klarare blå och smalare än det jag fick hem.
Är du intresserad av det övre armbandet så måste du höra av dig SNARAST, för annars planerar jag göra en reklamation.

Hejhej.


Kommentarer
Postat av: Viola

Nämen. Klart att du ska höra av dig till dem!

2011-05-12 @ 22:36:20
URL: http://solomag.se/killercolours/
Postat av: Anita

Jamen visst är det sanslöst! Vilken fräckhet alltså... trodde väl inte kunderna skulle märka nåt.

2011-05-12 @ 22:49:22
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0