Trinny & Susannah IRL del 2

Jag höll på att missa hela inspelningen för allt på förmiddagen tog sån tid. Vem kunde tro att det skulle ta nästanq 2 timmar från Bromma till mitt hotell mitt-i-stan? Helt otroligt. Plus att en lokalbuss inte kom som den skulle. Så nu kan jag också klaga på SL som alla Stockholmare gör.

Hur som helst så for jag till Filmhuset för säkerhetsskull trots att jag var på tok för sen. Väl där så visade det sig att inspelningen var fördröjd med en timme. Puh, vilken tur! 

Kolla, här är de! Så jäkla snygga. Det kommer fler bilder sen, hinner inte mer just nu:



Kommentarer
Postat av: Moa

Fabulous! Jag väntar med spänning på resten - för att inte tala om tv-programmet när det kommer. Tanken slog mig nu: det kommer att bli lagom jobbigt att höra alla svenskar prata engelska med dem, de flesta har ju den typiska svenska accenten som kan låta så lustig på tv :)

2011-03-10 @ 11:48:00
URL: http://moasblogg.blogspot.com
Postat av: Anita

Jadu Moa, det var riktigt smärtsamt höra på den dåliga engelskan :) Men trots det blir det ju jättekul se programmen när de sänds.

2011-03-11 @ 01:02:00
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0