Personalfest och äntligen semester

Jag hade en del planer för detta inlägg som gått i stöpet; jag fotade och filmade lite med min mobil på personalfesten i fredags och tänkte lägga det på bloggen. Men den minimala sladden för att göra det var varken på jobbet eller hemma. Den är pytteliten och borttappad.

Plan B var att ikväll försöka skicka bilderna från mobilen via mail till mig själv. Men det gick inte heller. Nej, för nu är MOBILEN borta! Kvar på skolan nånstans där jag gjort mina sista ärenden för detta läsår i all hast antar jag. Gissningsvis ligger en bit av min hjärna bredvid. Tack och lov att det äntligen är semester!

Men, det är ju väldigt tur att min snälla kollega Paul är så generös att han låter mig välja helt fritt bland hans bilder från personalfesten. En porträttbild är med, men sen mest miljöbilder eftersom jag inte har möjlighet att fråga alla som finns i bild om jag får publicera dem på nätet:


Jörgen var väldigt stylish i svart kostym, svårslaget!


Go'-maten, italienskt.


Tävlingen, med sex sinnen i fokus. Sjätte sinnet? - Festsinnet!


Två lag i final fick tävla med balanssinnet; här mäts höjden på ett plastmuggtorn med spänning. 


Vinnarna!



Sen blev det dans till uppträdande av våra suveräna musiklärare. Det var här jag hade velat lägga in ett par korta videos så ni fick imponeras lite av deras talanger.

Jag gick hem tidigt, för Pelle skulle jobba natt. Sen var det en arbetsdag kvar, den idag. Nu är jag ledig till den 15 augusti... Härligt!

Kommentarer
Postat av: Paul

Hej hopp Anita



Det blev ju riktigt snyggt och hejsan vad vi skall tjata om bloggar i höst med eleverna. Ta inte allt för mycket semester från bloggen för jag tänkte kolla in då och då från "landet långt borta".

Ha en jättefin sommar! Paul

2011-06-21 @ 13:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0