Julklappar

Jag måste ju berätta vad jag fått i julklapp! Jag kanske inte fick så många, men jag har fått väldigt bra julklappar; presentkort på ÅhlénsKicks och Make Up Store, pengar med mera. 

Det som var roligast att få var ett kamerastativ som jag önskat mig av maken! Han har köpt det på Cyberphoto, och jag tror det är detta stativ: Digipod BH-05 från Cyberphoto. Äntligen kan jag fota utan darr på handen och dessutom få en chans att vara med på bilderna själv tänker jag! 

Så här är de, de första bilderna jag tagit med stöd av mitt nya stativ. Tyvärr var jag morgonful i smutsig morgonrock (den är i tvätten nu) så jag körde rejäl rörelseoskärpa:


Jag är stolt. (ironi)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hehe, härligt artistiska bilder! Stativ är riktigt bra och verkligen praktiskt när man vill kunna vara med på bilden själv/fota något i dåligt ljus och ha lång slutartid. Men det är samtidigt rätt otympligt tyvärr, så jag använder inte mitt speciellt ofta. Men när man verkligen behöver det, då är det som sagt ovärderligt!

2011-12-30 @ 10:15:49
URL: http://moamaria.wordpress.com
Postat av: Anita BJ

Tackar tackar hehe... Ja jag märkte direkt när jag premiäranvände det att det var lite meckel med att få upp det, att få kameran ligga lodrätt och vågrätt speciellt, men det blir nog bra vid tillfällen när man ska fota lite mer/en längre stund.

2011-12-30 @ 15:13:38
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0