Skoshopping!

 
Bländvita Adidas Superstar - har ni sett nåt så vackert! Jag har velat ha vita sneakers länge nu (se mitt gamla inlägg Adidas Gazelle) och de här är ju perfekta! Mina Adidas med de klassiska svarta ränderna är nästan utslitna så jag behövde nya, och plötsligt visade det sig att de kommit ut i flera olika färgkomibnationer. 
 
Hittade dem på Stadium. Jag håller på och försöker bestämma mig om de är i rätt storlek, eventuellt behöver jag en halvstorlek mindre och det fanns inte i butiken. Men det finns att beställa på deras hemsida också och då kan man lämna igen i butiken om de inte passar. 
 
Förutom Adidas sneakers köpte jag dessa på Stadiums rea.
 
Sen råkade jag av bara farten gå in på Din Sko och hittade dessa på deras rea. Bling bling.
 
Och även dessa. Otroligt sköna och faktiskt snyggare på än man kan tro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0