Bilsemester 2017 del1: Sjösunda Årsunda vandrarhem och camping

 
Igår kom jag och Filip hem från sommarens stora semesterresa. Förra året var vi till Småland och i år var det Västkusten som var målet. 
Datorn har fått något virus tror jag för när jag skriver så raderas plötsligt texten och datorn beter sig allmänt märkligt så jag slänger helt enkelt in bilderna nästan direkt här. De är från campingen/vandrarhemmet och badplatsen Sjösunda Årsunda vid Storsjön nära Gävle och Sandvik en. Vi sov där vår första natt (27-28/6) på bilsemestern och även vår sista (6-7/7). Jag känner det som att vi upptäckt en riktig pärla, vill gärna dit igen. 
 
Vi fick samma rum på både ner- och uppvägen. 
 
Det är så trist att jag inte kan skriva och berätta om bilderna, men det krånglar så mycket. Kanske jag kan uppdatera inlägget vid något senare tillfälle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0