Span på mellandagsrean

Såklart har man kollat mellandagsrean även om jag absolut inte behöver nåt, egentligen. Fast jag har gjort ett par beställningar; av de två översta grejerna i det här inlägget. 
 
Denna har jag beställt! Tror inte jag behöver förklara varför om ni känner till min förtjusning i kimonos - den är ju fantastisk <3
Jag är däremot lite osäker på om jag kommer att få den: jag beställde den nämligen för några dagar sedan men fick igår beskedet att de inte hade den kvar, men så var jag in på sidan och såg att de visst hade den kvar i den storlek jag tänkt så nu har jag försökt beställa den igen. Får se hur det går!
LÄNK: ASOS Embroidered Kimono  
Har även beställt dessa som jag bloggat om förut. De kommer från H&M men är slut online. 
 
Den här rocken går jag och funderar på om den här skulle kunna vara nåt men den blir dyr skicka tillbaka om den inte funkar.
De här skorna från H&M har jag spanat på länge men är väl inte direkt i behov av dem men är sugen sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0