Halloweenpysslande

 
Vi har gick all in på det här med Halloweenförberedelser när Filip var hos mig i helgen. Gjorde bland annat fina och läskiga inbjudningskort till det som blivit ett årligt Halloweenkalas/fika sedan tre år tillbaka.
 
Filip hittade på en hel Halloweensaga som jag fick skriva in i en läskig dödskallebok vi hjälptes åt att göra; Filip ritade figurerna i berättelsen och jag gjorde "boken".
 
Också gjorde vi Skelettkungen som vuxen och som barn tillsammans med syster av toarullar.
 
Två dagar höll vi på med detta. Nu är jag laddad för Halloween! (Fotograferade med fisheyelins på min mobilkamera ifall ni undrar över de märkliga bilderna)
 
Vi jagade också Halloweengrejer i affärerna utan någon större lycka, hittade mest småprylar, men vi hittade desto coolare grejer på Partajshop.se...:
 
 
Hemska grejer, som t.ex. tavlor där söta flickor förvandlas till monster, och krypande och skrikande häxor och zombies i naturlig storlek som skulle få blodet att frysa sig i mina ådror, för att inte tala om Filips.
 
Så jag beställde en gnutta barnvänligare grejer. Tror vi kommer bli tillräckligt rädda av en liten lieman som far runt och dansar och spelar musik och ett skelett som skrämmer livet ur oss när vi ska ta godis ur skålen. Kolla filmer på grejerna på Partajshop:ens sida: Partajshop.se/Halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0