Jag i O(R)DEN

Idag fick jag en tidig utgåva av oktobernumret av O(R)DEN, Midgårdsskolans fria skoltidning, i min hand av tidningens AD Henrik Jacobsson. Ni kanske minns att jag skrev om att jag skulle få vara med under avdelningen "Sno stilen" (se inlägget Äntligen!)?
 
Oktober är bröstcancermånad så därför valdes rosa som tidningens accentfärg.
 
 
Åhherregud, till råga på allt upptäcker jag att mitt nylle syns rakt på tidningens framsida! Man blir liksom både så generad så man vill krypa under en sten och gömma sig men samtidigt så glad för äran. Sen tänkte jag att hur ska jag våga läsa intervjun? eftersom jag tyckte jag var så uppstressad och lite pinsam när reportrarna Maja Kemi och Linna Liljeström intervjuade mig, men de hade fått mig både att verka riktigt välformulerad och genomtänkt. Så tack för det! :-) Fast jag vågar inte läsa den en gång till än tror jag, haha!
 
Sen fanns det såklart fler artiklar i tidningen som jag inte ska skvallra om här eftersom tidningen inte kommit ut officiellt ännu, men missa inte oktobernumret av O(R)DEN! Jag läser så ögonen blöder :-)

Kommentarer
Postat av: Louise

Så himla kul, jag vill oxå läsa din intervju :D

Svar: Haha! Jag får väl maila dig när jag tagit bättre bild... :-) Kram
Anita Blomkvist Johansson

2013-10-03 @ 07:40:02
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Louise

Jaa gör gärna det :P Kramis!

2013-10-03 @ 08:39:53
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0