Filip fyller 5 år!

Idag den 16/11 fyller Filip 5 år! Det känns lite som en milstolpe och som att han blivit ganska stor, men ändå är han ju egentligen så himla liten fortfarande. Och det känns så himla nyss han var en liten nyfödd bebis. Det finns nog inga dagar i mitt liv som jag  kommer ihåg så mycket detaljer från som första tiden med Filip... Helt hormonstinn var man och förälskad i den ljuvliga lilla bebis vi fått.
 
Här är några bilder från de här fem åren:
 
20/5 2008: Vi gjorde NUPP-test och Filip var ungefär 12 veckor gammal och 6 cm lång och jag var förundrad över att han rörde sig med så mjuka smidiga "färdiga" rörelser när jag såg honom där på tv-skärmen.
 
6/11 2008: Här har jag bara tio dagar kvar till födseln.
 
17/11 2008: Pelle på BB med blott ett dygn gammal Filip, den vackraste, ljuvligaste bebisen i hela världen.
 
19/11 2008: Pelle bär ut tre dagar gamla Filip från BB och vi undrar om det verkligen kan vara rätt att vi bara ska få ta hem honom så där :-)
 
21/11 2008: Plötsligt låg det en rosig liten bebis på soffan hemma hos oss varje dag. En som kräktes ned en flera gånger per dag, ha ha.
 
14/12 2008: Det året hade vi en pytteliten tomtenisse.
 
8/3 2009: Här gör fyra månader gamla Filip sina första försök till att sitta själv, det gick inte ett dugg bra men det blev söta bilder :-)
 
16/11 2010: Filip fyller två år och har själv blivit inslagen som ett paket.
 
2/10 2011: Filip har här varit blöjfri ett par månader och var på väg att fylla tre år.
 
21/7 2012 är vi i Everglades nationalpark i Florida och Filip blott tre och ett halvt år får hålla i en riktig alligator.
 
3/5 2013: En lite suddig men ändå fin bild tycker jag på våran kille som alltid har glimten i ögat, här fyra och ett halvt år.
 
12/5 2013: Här han också fyra och ett halvt, och även om den inte är nytagen får det bli den sista i det här inlägget; den är tagen under en cykeltur runt Nydalasjön i våras och jag jobbar på att lära honom allt jag kan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0