Trött!

Idag på förmiddagen är det betygsregistrering för årskurs 3 och jag satt uppe sent igår och satte betyg och tittade igenom restuppgifter som eleverna lämnat in under helgen medan jag var på Sundsvallsresan.
 
Jag är alltså vansinnigt trött idag, hjärnan känns som mos. Sen krånglar skrivaren eller betygssystemet så jag får inte ut betygskatalogerna som ska in underskrivna till vår administratör. Men alla treorna (eller ungefär hälften av dem då, ca 20 av 46, engagemanget är tydligen inte på topp idag) som måste städa bort slututställningen har satt igång med det så nån vart ska det väl gå idag.
 
Innan jag fyller bloggen till bredden och längden med bilder från Sundsvallsresan kan ni få se familjens första badbild; på resan ner mot Sundsvall tog Filip årets första bad (inte heldoppad dock) i en sjö strax söder om Örnsköldsvik:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0