Hotell Knaust

 
 
Jag trodde att jag pepprat bloggen med bilder från Hotell Knaust när jag bott där tidigare gånger, men nu när jag gör en sökning i bloggen så hittar jag inget. Vilken tur, då kan jag ju lägga in flera bilder nu då ; )
Tyvärr blev bilderna bara inte så bra som jag tyckte de såg ut i kameran, men jag lägger in några som ett minne i alla fall. 
 
 
 
Vädret var ju så himla fint på fredagen, det var ju egentligen ren synd att sitta i en bil i tre timmar. Fast vi gjorde ju ett par stopp på vägen ner (bland då när Filip badade) för att även resan skulle bli trevlig.
 
Sen var det ju så roligt att komma fram till Sundsvall och Hotell Knaust som förstås var lika fint som vanligt. Eftersom vi bott där några gånger så vet man ju vad som väntar en, men man bli ändå så himla lycklig över allt det vackra, när man möts av den där pampiga trappan och vackra detaljerna i hela huset.
 
 
 
Filip sprang runt i hela huset flera gånger och gjorde utforskningar och vi fick vara ute och leta honom ett par gånger eftersom han inte är så där jättebra på att hitta ännu, speciellt inte till hotellrummet.
 
En av gångerna när han skulle ta sig tillbaka från en upptäcktsfärd visade det sig t.ex. att han lyckats få en snäll thailändsk hotellstäderska att öppna fel hotellrum åt honom. Hon skrattade gott när hon berättade det för mig och sa att hon hade fått be om ursäkt åt den som verkligen bodde i rummet :) Filip kallade henne för hans kompis resten av helgen.
 
 
Här är ett beställningsjobb från Filip "Jag sätter mig där så fotar du!".
 
När vi installerat oss på hotellrummet så bar det iväg på stan. Det tar jag i nästa inlägg :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0