Blå pumps från Nelly

Jag har glömt att berätta att jag går och väntar på ett par blå pumps från NLY Trend (Nelly Trend). De finns på rea på Members.com, den där medlemssidan som jag skrivit om tidigare som rear andra butikers grejer.
 
Hoppas pumpsen är lagom stora och att jag kan gå i dem, de är nämligen släkt med följande skor som jag misslyckats med och bloggat om tidigare: De vita pumpsen/höga klackar och Höga orange klackar.
 
Skam den som ger sig liksom, också kostade de bara 99 kr (och okej då, 38 kr i frakt på det). 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas de passar för de är läckra, vågat och kaxigt :-P

Svar: Ja, jag hoppas också! Men jag vet att klackarna är himla höga, så det blir väl såna där sitta-skor om jag kan ha dem ;)
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-19 @ 09:01:42
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0