Paket från ASOS

För några dagar sedan fick jag ett paket från Asos med lite smått och gott. Allt som jag beställde, utom en topp, kommer från deras rea som pågår nu så jag gjorde en del fynd.
 
Asos har gratis frakt, men eventuell retur måste man bekosta själv. Så jag brukar ofta försöka tänka efter noga innan jag beställer och bara beställa så säkra kort som möjligt. Och jag hade tur även denna gång, - allt passade och var jättefint, tycker jag.
 
En roströd topp med vida blusärmar. Det enda i paketet som inte var på rea.
 
Ett gäng smycken. Halsbandet verkar vara slutsålt men de rundare örhängena finns kvar. 
 
 
Bulldogringen som passar perfekt att glam:a upp min vigselring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0