Fredagens med vinrött

Fredagen började efter jobbet med en after work anordnad av Lärarnas Riksförbund som bjöd på buffé på Costas, senare samma kväll var det dags för filmfest på Movefestivalen och därefter modemingel på Umeå Fashion week med en visning på Hotel Aveny.
 
Detta inbjöd till att jag invigde lite nya kläder jag gått och sparat på. Jag har nämligen gått all in på det här med den vinröda trenden och bara väntat på ett passande tillfälle att inviga det hela.
 
Bilden på mig blev väl inte så bra, jag tycker inte kläderna kommer till sin rätt, men tanken var god i alla fall:
 
 
Vinröd väska från Åhlénsvinröda skor Din Sko, vinröda stretchjeans Lindex Generous (slut i butik), mönstrad topp från Lindex (reafynd från förra säsongen) och en kofta från La Redoute som jag haft länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0