Säljes: Brouges i storlek 40

Nu har jag beställt skor i fel storlek igen. Sist var det ju nudefärgade pumps från Dorothy Perkins som jag beställde i storlek 8/42 och nu är det ett par brouges från Asos som jag beställde i storlek 7/41 men som är PYTTESMÅ. Jag bedömer dem som 40 eftersom de sitter som sprängande korvskinn på mina fötter.

Utifrån detta har jag bestämt mig för att det (nog) är så att man alltid ska beställa sin "rätta" skostorlek på Dorothy Perkins, men en storlek större när man beställer skor från Asos.

Jag kommer att lägga ut skorna på försäljning på Tradera snart, men innan jag gör det så tänkte jag höra om någon av er som besöker min blogg kan vara intresserade? Jag betalade 258:- för dem, de är i skinn med vit sula. Lätta (som motsats till tunga) på fötterna och nätta (som motsats till grova) och SNYGGA!
Så här ser skorna ut på bild på Asos.com: Klicka här

Och om ni undrar varför jag inte bara skickar tillbaka skorna till Asos så kan jag berätta att det är på grund av att frakten till England är så dyr.

Ge ett bud! (Frakt på ca 60 kr tillkommer om du inte bor i eller nära Umeå)
Behöver jag säga att de är oanvända/nya?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0