Statementsmycken

Jag har varit och sprungit runt och tittat på fina grejer på klädaffärer på stan idag och har även suttit en massa och suktat efter grejer på webshopparna senaste dagarna. Nu är nästan alla sommarkläder borta och de har öst fram höstkollektionerna, och jag blir helt sjuk för det är så mycket jag vill ha.

Så som ren terapi tänkte jag lägga ut lite av det jag ser och sett här i bloggen så kanske suget blir mindre starkt :)

Statementsmycken verkar de flesta vara eniga om är grejen. Jag tycker det är särskilt snyggt om man inte är så uppklädd annars utan kanske bara har byxor eller jeans och enkel men gärna färgstark topp till.

Här är några varianter som jag tycker är fina:

Topshop hittar man matchande örhängen, halsband och armband med bärnstensfärgde stenar.


Ett kortare halsband och matchande örhängen med guldfärgade nitar som jag inte är så säker på att jag skulle passa i, men snyggt är det. Även det är från Topshop.


Dessa tre breda guldfärgade stela armband som ingen kan missa kommer från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0