Fri dag fredag 1

Det har varit lite dåligt med ork att komma på, hitta tid och göra inlägg de närmsta par dagarna. Igår torsdag jobbade jag från 8.00 till 21.00 på kvällen eftersom vi hade öppet hus på Midgårdsskolan där jag jobbar. Men idag, IDAG!, fick vi alla inblandade kompledigt. Så härligt! Det kändes nästan som när man nån gång skolkade från skolan under uppväxten (vilket jag lite präktigt vill understryka skedde väldigt sällan).

Jag och Filip inledde med en liten sovmorgon och långfrukost innan han skulle på dagis.
Filip gillar att plockäta olika saker på morgonen vilket lätt gör det lite rörigt och gojsigt på tallriken. Så när jag hittade en matbricka för 10 kr i en fyndlåda på Coop Nära Haga så slog jag till.

Sonen är en tacksam liten kille att anstränga sig för, han kvittrade glatt när han såg vad jag hade dukat fram:





Allt var med utom haklappen:



Done:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0