På besök i Obbola

 
Igår, och över natten till söndagen, var jag bjuden ut till godingarna Anna-Karin och Lennart i Obbola. Vi hade bestämt att vi skulle köra vinprovning också bjöd de mig på god grillmiddag, lyckliga mig. Maten var otroligt god men vinprovningen gick det sådär med. Det blev lite för många sorter (10!) så det blev nog aaaningens för många. Om vi gör det nån fler gång har vi bestämt max 4 väl utvalda viner. 
 
Mellan förrätten och huvudrätten gick vi en kort promenad ner till den lilla hamnen i Obbola. Där låg högar med regnskimrande fisknät, så jag får be om ursäkt i förväg för mängden av fisknätsfoton...:
 
Också herrskapet själva på bryggan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0