Överraskande lika som bär

Bara en liten parentes så här mitt i vardagen, men har ni tänkt på det här?
 
Att bloggaren Blondinbella/Isabella Löwengrip är väldigt lik Agnetha Fältskog från Abba? Insikten liksom sköljde över mig när jag såg en f.d. kollega delat ett inlägg med Blondinbella och det slog det mig hur himla lik hon är Agnetha. 
 
Och när vi ändå håller på, de här två trodde jag var samma person i flera år och jag blev chockad (typ) när jag insåg att det var olika skådespelerskor jag sett i olika filmer och inte en och samma: 
 
Isla Fisher till vänster och Amy Adams till höger. 
 
Nu när jag bildgooglat för det här inlägget har jag lärt mig att Isla Fisher har bruna ögon och har varit med i filmer som Wedding Crashers, En shopaholics bekännelser och Den store Gatsby och att Amy Adams har blå ögon och har varit med i bland annat Enchanted, American Hustle och Big Eyes. Och att de skojar om hur lik de är varandra och skyller dåliga rollval på den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0