Inspiration för Halloween

Nu börjar höstlovet! Ett lov som börjar med tre dagars jobb och slutar med fyra lediga dar för oss lärare.
För mig och Filip slutar lovet dessutom i en grande finale med Halloweenfika nästa lördag. Fyra kompisar till Filip ska få komma, mer klarar inte jag och den trånga lägenheten av känner jag.
 
Jag såg lite sent att de flyttat Halloween igen, så nu ligger det på samma dag som Alla helgons dag. Det skulle ju inte vara så var det sagt, för Halloween var trams och spökerier, och Alla helgons dag en sorglig eftertänksam minnesdag. Jag vet inte varför det blivit flyttat igen, är det någon som vet?
 
Här nedan är lite Halloweeninspiration som jag letade upp på Asos.com. Jag kommer inte att beställa något men jag ska gå ut på lördag och då kanske jag ska leta upp den där väskan med huggtänder jag köpte förra året och ännu inte använt (se mitt inlägg om Aftonväskan med huggtänder här). 
 
Kul klänning som skulle glatt barnen på Halloween tänker jag :-) 
 
Lite Cruella de Ville-känsla över denna väska. 
 
Lite vågat med bara leggings, men med en lång tröja över kanske. 
 
Den här väskan med glödande orange ögon skulle vara lite kul att överraska med i något festligt sammanhang. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0