Nya halloweengrejer

 
Idag ska jag hämta ut ett paket från Partajshop med lite nya halloweengrejer! Paketet ska innehålla det som ni ser i bilden här ovan:
Förklädet och handskarna är till mig, och resten till Filip: "Keep out" är en dörrdekoration för att skrämma iväg folk från ens rum, ett skelett med vingar och lysande ögon som Filip har längtat efter sedan förra året och till sist en bränd zombiemask som jag knappt står ut med att titta på för att den är så äcklig.
 
Eftersom Filip kommer till mig idag så passade jag på att börja halloweenpynta hans rum igår för att överraska honom lite. I natt började en ett skelett som sitter fast i en godisskåla plötsligt skrika argt så jag vaknade med en chock! Skelettet ska egentligen gå på sensor men har varit dålig och glapp (vi fick en ny från Partajshop men jag ville ändå inte kasta den andra) så jag hade glömt den på när jag testade den. Jag blev i alla fall så pass rädd att jag sökte igenom hela lägenheten efter bovar innan jag kunde gå och lägga mig igen, sen sov jag med sänglampan på hehe :-) 
 
Så här ser godisskålen ut som höll på att skrämma ihjäl mig i natt:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0