Den första snön

 
Det kändes nästan som en jullovsmorgon idag när jag tände en massa ljus till frukosten och Filip satt och såg Disneyklassikern Pluto på tv med snön som blåste runt knutarna utanför. 
 
Snön har kommit med besked också; det har snöat och blåst i nästan ett dygn nu men det är bara ett par minusgrader här inne i Umeå så man får väl se om den får ligga kvar. 
 
Man kan tycka att när man som jag varit med om 45 snöfyllda vintrar inte skulle bli så överrumplad över att snön skulle komma men så är det, och därför står trädgårdsmöblerna framme. Nu hoppas jag lite att snön ska tina bort så jag kan lägga presenning över dem nån dag.
 
Tyvärr måste vi gå ut idag eftersom Filip ska på födelsedagskalas på Leos lekland annars hade jag ärligt talat helst suttit inne och myst! :-) 
 
Här kommer ett meddelande från Filip förresten: ibjvjgoyotp-7igu- ltyughybf1234567890+´fghkh´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Okej, jag tror han skrev in ett sånt där serialnummer man brukar få med nya programvaror, haha!
 
Nu ska jag städa undan frukosten sen ska vi gå ut och bygga något av snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0