Nya blommor och vaser

 
Man kan säga att jag gick in för det idag när jag gick på Hemtex medlemshelg med 25% rabatt på allt i butiken. Det blev hela tre nya vaser! Och en på Lagerhaus! ...fast den ska jag lämna tillbaka. 
 
En av vaserna åkte direkt in i skåpet men här är bilder på de två som fått blommor och blader i sig: 
 
En stor vit med 40-talskänsla. 
 
Jag köpte fina små chrysantemum att ha i. De håller länge serni. 
 
En...
 
...två...
 
...tre. Så. Nog med blombilder.
 
Det är väldigt vitt i köket nu sedan jag bytte ut det gula sedan påsken så det gröna gör sig bra. 
 
En av de andra vaserna jag köpte och som direkt kommit till användning är en mässingsvas. 
 
Kapade ner en del bladslingor från mina långväxta Gullrankor för att ha nåt grönt i vasen och för att få bukt med växterna. 
 
Ps. Hemtex medlemshelg med 25% rabatt pågår även söndag förstås. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anna NP

Snygga!

Svar: Tackar Anna! :-)
Anita Blomkvist Johansson

2015-05-11 @ 22:52:41
URL: http://www.ebbakommunicerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0