Min nya maxiklänning

Förra helgen när Mia var på besök så köpte inte bara hon en fin klänning - jag hittade denna fina maxilånga klänning med omlott på Åhléns!
 
Med den 20% rabattkupong jag fått i och med att jag är medlem så kostade den blott 320 kr. Det blir mycket tyg för pengarna! Här ser ni den på Åhléns egen hemsida: Svart och vitmönstrad lång klänning Jag kommer förmodligen vilja ha en kimono över pga de korta ärmarna men den var himla fin och "svassig" i kjolen. Sen är jag är ju generellt svag för långklänningar. 
Den är i stretchig viskos som funkar fast den bara går upp till L och jag brukar behöva minst XL. 
 
Men vänta...
 
Sådärja, nu syns den bättre! Tur man har en hjälpreda som kan tänka själv :-)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0