Skaparklåda

 
Vi har varit några dagar i Norrbotten, hos min mor och styvfar i Piteå, och även hälsat på hos släkt i Luleå och Kallax. Filip har haft en konstant skaparklåda på resan och hojtat efter sax och tejp och pennor från för tidigt på morgnarna för mig så till slut lärde jag mig att lägga ut grejerna så att de skulle vara tillgängliga för honom direkt när han klev upp. 
 
Skaparklådan satt ännu i idag då vi vaknade upp hemma i Umeå igen.
 
Små tejpade luckor med otäcka saker innanför ska det tydligen vara. 
 
Pilligt men kul. 
 
Hoppsan, förlåt att jag stör! :-) 
 
Nu har Filip åkt till sin far för två veckors semesteräventyr med honom. Det blir både Gröna Lund och Legoland vet jag så jag blir nästan pirrig å Filips vägnar :-) 
 
Utan barn som jag varit idag har jag själv fått utlopp för min egen skaparklåda då jag varit på fotoexkusion och loppisrunda med mon ami Anna-Karin. Bilder kommer snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0