Fotoexkursion - Ödegård och grusvägar

Ordet fotoexkursion låter ju väldigt seriöst men det får väl heta det även om det nu inte direkt blev nån djupdykning i fotograferandet på grund av vädret, på min och Anna-Karins planerade utflykt i lördags som jag skrev om i mitt förra inlägg Fotoexkursion och loppisbesök i dåligt väder. (Puh! Lång mening men är inte så bra alltid på det där med meningsuppbyggnad). 
Den plats som vi la mest tid åt att fotografera var ett gammalt ödehus som låg nära Bjurfors Antik & Loppis. 
 
Här är en massa bilder. Ursäkta upprepningen av motiv, men husvagnen var så fin :-) :
 
Sen körde vi vidare på grusvägarna...
 
...och stannade vid en solig äng och gammal lada. Fast innan vi hann ut ur bilen så var det förstås molnigt igen. 
 
Men grönska är ju fint oavsett väder. 
 
 
Det var det! i nästa inlägg får ni se min loppisshopping. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0