Väntarhund

 
På väg hem sent från jobbet (fastnade med roliga saker i Illustrator), sick-sackande mellan folk som var afterwork-runda under fötterna, fick jag syn på den här fina hunden som satt och stirrade stint på sin människa inne på Max. En riktig väntarhund!*
 
 
Så fin! Var nästan sugen på att hundnappa den.
 
Filip är hos sin pappa över helgen så jag nu har jag börjat mitt ensamma fredagsmys med glas vin och snart pizza och film, söt lakrits och sura segisar. Så himla skönt med helg!
 
*När jag höll på att inreda min och Filips nya lägenhet i somras så köpte jag en hund i gult porslin som är Filips väntarhund; hunden som alltid sitter i hallen med blicken mot dörren i väntan på att han ska dyka upp. Filips mamma förpackad i gjuten porslin helt enkelt :-) Filips gula väntarhund syns på byrån i hallen i det här inlägget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0