Tomtenissen i parken

 
Idag tog jag Filip till parken med målet att fotografera till julkort. Vi hade tur med vädret eftersom det inte var så kallt och ändå frost på träd och mark. Det är inte lika fint som om det skulle varit snö men frost ger ju ändå lite juligare känsla. 
 
Det gäller att jobba snabbt med Filip, han har inte så mycket tålamod också har han en hel del egna idéer på hur han ska posera. 
 
Jag hade gärna klippt hans lugg lite också men det gäller att välja sina strider när man vill ha tjänster utförda haha!
 
Jag hade redan tidigare i veckan planerat att jag skulle fota Filip som tomte idag så jag blev något överraskad när jag kom till han skola och såg att han målat en massa gröna streck i sitt ansikte för kul skull. Han tänkte ju inte på att han skulle bli fotograferad. Som tur var hade de bleknat tills idag. 
 
Julbocken fick vara med på ett hörn. 
 
Bara lite fina barr. 
 
 
Det färdiga julkortet är inte med här i inlägget eftersom det känns tråkigt att visa det här om man ska skicka det till någon men jag kan avslöja att det blev rätt uppstyrt :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0