Lagom pyssel

 
Jag gjorde ett spindel-pop-up-kort på jobbet igår till Filip, egentligen var det i syfte för att samla genomgångar till ett moment i pappersdesign jag har varje år, men så tänkte jag att Filip som gillar läskigheter kanske kunde uppskatta det. Och det gjorde han. 
 
Nu gjorde jag det själv men det är nog ett lite lagom pyssel att göra med barnen så här när man är ledig några dagar och behöver hitta på saker!
 
Här är länken till manualen:
Spider pop up card / Spindel pop-up-kort
 
Jag följde det på ett ungefär. Ett litet tips är att inte göra första klippet för djupt eftersom spindeln då får för stor mun, så första klippet bör inte vara djupare än att det når ungefär en tredjedel in på pappret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0