Terminalglasögon

Idag var jag och hämtade ut mina första terminalglasögon*. Jag hade inga linser när jag provade ut dem så jag visste knappt vad jag valt för bågar, och man får bara välja bland de allra billigaste annars måste man skjuta till pengar själv.
 
När jag fick på mig dem idag så tyckte jag de såg för djävliga ut, men nu när jag tittat på dem en stund så ser jag knappt skillnad på dem och de jag har för "vanlig" syn, haha!
 
Kolla bara, kan ni se vilka som är mina "vanliga" glasögon och vilka som är mina nya terminalglasögon?!**:
 
 
*Jag har börjat få gamm-syn så jag får svårt att se texter på nära håll, som t.ex. på mobilen, tidningar/böcker och datorskärm. För arbete vid datorskärm så får man speciellt anpassade terminalglasögon som bekostas av jobbet.
 
**De till höger är mina nya terminalglasögon :-)

Kommentarer
Postat av: Annika B

Hahaha ser ingen större skillnad

Svar: Exakt! Haha!
Anita Blomkvist Johansson

2014-03-28 @ 14:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0