Finfrämman

 
Filip och jag har fått finfrämmande! Mamma och Eskil, dvs. mormor och morfar, är här på besök. Jättekul! Faktiskt så kul så Filip bestämde att vi skulle göra en specialtårta med jordgubbsprydda muffins på toppen att äta efter middagen :-) Jag var lite skeptisk men så fick det bli.
 
Förmodligen inte den godaste tårtan jag gjort men helt ok. Alla åt i alla fall stora bitar :-)
 
Efter att Filip somnat tog jag och mamma en liten promenad runt kvarteret och hamnade i Vänortsparken.
 
De gigantiska vallmoblommorna heter logiskt nog "Jättevallmo" berättade mamma.
 
I like!
 
De har fina frökapslar, eller vad det nu heter, också.
 
Det fanns blommor mamma inte visste namnet på också, som den hon pekar på.
 
Sen gick vi hem från parken. Fasen vad jag och Filip bor bra till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0