Danmarksshopping

Det blev inte bara Lego shoppat till Filip i Danmark, nej jag lyckades minsann hitta några grejer jag med, de flesta på Legoland lustigt nog. De hade nämligen en enda butik (förutom matställena då) som inte sålde saker som hade Legoanknytning utan istället sålde de kläder, skor och accessoarer från Esprit, Pieces, Pilgrim och Vero Moda mm.
 
Här är grejerna:
 
Ljust nudefärgade skinnsandaler i mjukt skinn från Pieces.
 
Det klädda spännet tycker jag var en fin detalj.
 
Örknoppar, även de från Pieces. Rätt så bra halvbudgetmärke tycker jag faktiskt.
 
Örhängen från Pilgrim.
 
Också ett långt nätt halsband från Pieces som jag tänkte kanske skulle funka med Pilgrimörhängena.
 
En långklänning i grön-vit-svartrandigt från Vero Moda. Jag köpte en svart likadan också men den är i tvätten.
 
En stentvättad klänning i mörkgrått från Esprit.
 
Till sist har vi den här stora smutsiga sjalen som ska kemtvättas som jag köpte i början av resan.
 
De' va' de'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0