Senaste shoppingen

Innan jag blev sjuk förra måndagen så födelsedagsshoppade jag lite till mig själv under helgen. Man (jag) gör så när man (jag) blivit vuxen och inte får så mycket födelsedagspresenter längre... Världens bästa ursäkt :-) Sen handlade jag ju nån sak i Örnsköldsvik igår och ett par smågrejer på Häggströms modehus när vi var dit på utflykt helgen dessförinnan, så jag börjar med det:
 
Örhängen! Två par dessutom.
 
Det ena paret långa i silver.
 
Det andra paret i guld och påfågelsfärgskala som nog passar bättre till sommaren.
 
Förra helgen köpte jag även ett set av mina favoritarmband. Brukar ha såna här ofta men de blir missfärgade efter ett tag så jag fyllde på förrådet.
 
Det här var mitt bästa fynd förra helgen på Åhléns; en tygväska med dip dyeeffekt som jag haft span på sedan i höstas men som jag tyckt varit för dyr, nu kostade den 99 kr på rean istället för 279 kr.
 
Till sist den här fina sjalen för 44 kr på rea på Cubus när vi var i Ö-vik igår.
 
Det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0