Till Stockholm!

Vi har bokat en resa till Stockholm på sportlovet, jag och lilla familjen och jag är så glad! Vi ska bo här på Residence Perseus, en liten lägenhet mitt i Gamla stan. En får ju hoppas att det är lika bra som det ser ut :-)
 
Vi ( eller mest jag typ :-) ) har letat fram massa aktiviteter som skulle passa att göra, som besök på Medeltidsmuseet, spökvandring i Gamla stan, besök på Skansen-Akvariet, kanske se film på Cosmonova eller en heldag på Tom Tits (om vi orkar åka till Södertälje). Sen får vi se om jag lyckas förhandla fram något konstmuseumbesök...  Om vi gör typ tre av grejerna så får man väl vara nöjd.
 
Här är lite gamla bilder från en tidigare stockholmsresa:
 
Det här är från sportlovet 2012 då vi var och vandrade runt i Gamla stan och Filip fortfarande somnade i vagnen emellanåt.
 
Den här gamla favoriten lär vi stanna till på för ett fika.

Kommentarer
Postat av: paul

Ha det så himla gött i huvudstaden, ett skönt sportlov önskar jag dig och familjen

Paul

Svar: Tack ska du ha Paul! Jag hoppas det ska bli så angenämnt som jag tänker mig :-)
Du verkar inte ha det illa på dina utflykter i Skåne! Lyckliga du som har sportlov varje dag :-)
kram
Anita
Anita Blomkvist Johansson

2014-02-18 @ 17:31:16
URL: http://pgrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0