Vid isigt havsbad

 
Idag har det inte varit så vackert som det var i helgen. Fortfarande minusgrader men ingen sol som gör allt liksom aprikosrosa. Bilderna i det här inlägget är alltså inte från idag utan ifrån ett kort utflykt till Fläse havsbad i söndags. (Jag har bloggat bilder från Fläse förut, se bara så vackert Fläse havsbad är på hösten (länk))
 
Idag har jag inte utflyktat utan jag har sprungit runt på stan och köpt julklappar (till mig själv - ha!) och planerar nu lägga mig i soffan för jag är så himla trött av allt shoppande. Tanken är väl att ha uppesittarkväll och vänta in julafton, kanske jag gör lite julgodis som jag inte hunnit med att göra tidigare.
 
Fast så mycket uppesittarkväll tror jag inte det blir, jag lär väl somna vid ungefär tio för jag har inte kommit in i semester-mode ännu. Jag "tackar" Filip för det, hans favorittid att vakna på morgonen är vid ungefär klockan sju. Kliver man då inte upp inom typ trekvart så börjar han hoppa på en eller brottas, och eftersom det gör ont så är det ingen idé att försöka ligga kvar.
 
Nu är han hos sin pappa i några dagar så jag kommer säkert lyckas vända på dygnet lagom tills han är tillbaka hos mig och ser till att jag tar mig upp på morgonen igen :-) 
 
Här är fler bilder från söndagsutflykten till Fläse: 
Filip blev grymt hungrig under utflykten så här har han segnat ihop i snön alldeles innanför vägbommen till parkeringen.
 
Puh, han lever! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0