Rött till jul

Till jul vill man kanske ha lite (eller mycket!) rött på sig så jag har spanat in lite grejer i olika webbshoppar. Ska du beställa något och hinna få det före jul så rekommenderar jag att lägga på ett kol :-) Grejer från Asos (England) brukar ta 7-10 dagar på sig att komma fram och egentligen tror jag att typ H&M ligger på samma tidsintervall när det gäller transport.
 
Här nedan är några kläder och kombinationer med accessoarer som jag tycker är fint. Observera att jag inte direktlänkat till produkterna... det tar så mycket tid och alla webbshoppar verkar vara slöa och tungt belastade så det tar för lång tid att vänta på att sidorna ska laddas in: 
 
Älskar den röda kimonon! Och jag har faktiskt beställt den och var jättenöjd med den eftersom den var både billig (drygt 200 kr) och i snyggt rött tungt material.
 
Örhängen och röd kimono kommer från Asos, skorna kommer från Zara.
 
Här är lite mer avslappnad kombination, med rött läppstift som får ge lite glamour. Älskar bootsen!
 
Klänning från Asos, väska och boots från H&M, läppstift Maybelline Color Sensational nr 530 Fatal red som är en av mina favoritnyanser (finns på många ställen, t.ex. Kicks, Åhléns mfl).  
Vill man vara lite mer dämpat bordeauxröd så tycker jag att det här var fina saker, bordeaux är också snyggt att kombinera med guld och får liksom ett lite extra lyxigt intryck då.
 
Höga stövlar från Topshop, örhängen från Asos, lackväska från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0