Lugnet

Nu har lugnet lagt sig här efter tre rushiga dagar då jag haft besök av min mor och far och hållit i firandet av min mosters 70-årsdag.
 
Jag är supertrött fast inte på grund av festligheterna främst utan för att jag var uppe sent igår och gick upp extra tidigt idag med Filip för att kunna somna i rimlig tid ikväll. Man måste ju börja gå in i work-mode inför imorgon måndag tänkte jag. Filip ska premiära sitt nya fritids "på riktigt" då också, fast han har varit på flera besök där med föris i våras så det är inte läskigt utan mest kul.
 
Kvar finns små lämningar efter festligheterna; en tömd presentflaska som innehållit rosa champagne och en inte tömd bag-in-box.
 
En vilsen rosa ballong som dyker upp lite här och där.
 
Filip är nog också lite trött och nöjd med att bara få vara vi nu. Vi har ätit frukost länge och sett Tom & Jerry och läst tidningen medan jag håller på att tvätta.
 
Jag vet inte vad jag ska hitta på denna sista dagen på semestern, men av regnet och de plötsligt lite lägre graderna utomhus att döma lär det väl bli innemysardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0