Helgen i bilder

Solen har lyst mycket i helgen. Jag fotograferade trädtopparna på vår gata när de var upplysta av en intensiv kvällssol fast jag vet inte om det framgår riktigt hur fint det var.
 
Det var himla fint ljus i Filips rum också.
 
Och han byggde en rekordstor Legostad som han sa var Paris. Fyndigt tycker jag! Den var ungefär lika färgstark som...
 
...Prideparaden vi såg passera när vi var på stan på lördagen och försökte hitta skor till motvillig Filip (vi misslyckades. 1-0 till Filip).
 
Idag åkte vi en sväng till stugan för att vintra Pelles MC och pyssla med lite annat. På väg därifrån råkade vi på två älgar som gick bredvid och över vägen framför oss alldeles nära stugområdet. Pelle hade inga som helst planer på att stanna bilen så jag hojtade lätt hysteriskt och högljutt "STANNA JAG VILL FOTOGRAFERA" och då hann han ändra sig så att jag i alla fall hann fånga en av älgarna på bild.
 
En mycket lugn helg på det stora hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0