Fira Eskil

I fredags kväll firade vi min styvfar Eskil hemma hos en av mina bröder med familj i Luleå. Vi var 14 personer som åt och drack en massa gott ända till klockan ett på natten. Tyvärr var festsällskapet inte så sugna på att bli publicerade på nätet så ni får se lite rester från firandet så här:
 
Eskil fick en t-shirt av min andra bror med familj med bland annat den här gamla bilden som tryck. Det är han och mamma på 70-talet nån gång då de var i vår stuga på Stor-Rebben. :-)
 
Av mig och min familj fick han en stor korg med delikatesser också den här buketten som Filip valde. Det var himla bra det där med en korg med godsaker, det kan jag rekommendera om du/ni ska ge bort nåt åt någon som har allt. Vi handlade en hel del på fina butiken Duå här i Umeå där de är supertrevliga och ger bra hjälp.
 
Det här var också en tjusig blomma i höstiga färger som han fått.
 
 
Jag återkommer snart med lite fler bilder från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0