75-årskalas för Eskil

Eskil den 22 juni i år 2013 när jag och Filip var upp till Piteå och hälsade på honom och mamma.
 

I helgen åker jag och Filip upp till Piteå för att fira min styvfar Eskil som fyllt 75 år. Pelle kan inte följa med eftersom han jobbar hela helgen.
 
Eskil fyllde egentligen år förra helgen, den 8:de september, men hur det nu blev så blir det stora familjefirandet av i kväll. Vi ska hålla till i Luleå hos min äldsta bror Peter och hans familj, andra brorsan Dan med familj kommer också och även moster, morbror och kusin. Eftersom mina föräldrar inte har vare sig dator eller Internet kan jag berätta att han kommer få en massa delikatesser av olika slag av oss :-) Mamma påstår nämligen att han har allt och behöver inget så då får han väl sitta och äta upp sin present då tänkte vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0