Nedklistrade fynd på Myrorna

Eftersom vi har fullt i alla skåpar och lådor brukar jag undvika gå på inredningsaffärer och second handbutiker, men igår var jag in på Myrorna för första gången på flera år faktiskt. Och fyndade förstås. 
 
Det var bara en otroligt irriterande sak med de fina fynden och det var att butikspersonalen kletat fast otroligt klistriga prislappar rakt ovanpå den så viktiga ytan. Fasen vad irriterande! Jag har nästan förstört det högblanka metallfatet till ljusen för att få bort prislappen. Haft den både i blöt i timmar utan att lyckas, och till slut tvingades jag använda sån där bensin man köper på Apoteket för att få bort klistret. Den brickan är helt flammig nu. Som tur, tur, tur var så var prislappen på det bladformade metallfatet på undersidan och de andra faten av porslin så där funkade bensinen. 
 
Så här ser fynden ut:
 

Kommentarer
Postat av: Elin Bjurek

Hej, just nu har jag bloppis hos mig. Kika in och kolla om det ä något för dig. :)

Svar: Tack för tipset! Ska nog inte handla nåt, behöver själv bli av med grejer... :-)
Anita Blomkvist Johansson

2013-11-24 @ 16:07:21
URL: http://elinbjureks.se/
Postat av: Elin Bjurek

Svar: Okej, ja så är det ju ibland haha :)

Svar: Hehe, jo nästan alltid ;-)
Anita Blomkvist Johansson

2013-11-24 @ 19:23:55
URL: http://elinbjureks.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0