Himmel!

 
Jag skulle ju sitta och jobba med bedömning av elevarbeten hela kvällen igår efter att Filip somnade, men då somnar jag med Filip och vaknar över två timmar senare. Hur hopplöst känns inte det?! Det tog trekvart sen att snurra runt och städa och diska bort middagen och sen städa skrivbordet för att kunna sitta och jobba här. Vet ni vad jag gör sen? Jo, jag bloggar om treornas slututställning! Hur smart är det? Det var förstås mycket roligare att göra det än att fixa med omdömen.
 
Mitt i krisen upptäckte jag dock en fenomenalt fin kvällshimmel över taken på husen på andra sidan gatan. Alltså det kan inte bli mycket vackrare!
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Så vackert :)

Svar: Visst var det! :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-05-30 @ 09:40:42
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0