Fredag och födelsedagsfirande

Det har börjat likna rena ketchupeffekten här på bloggen. Ni vet, inga inlägg på flera dar men sen plötsligt kommer allt på en gång med flera inlägg med typ miljarders med bilder.
Anledningen att bloggandet är så ojämnt är mycket på grund av att det är lite tuffa tider på jobbet nu. Det är ju betygsstider vilket gör att det är mycket redovisningar, ett himla letande och jagande efter elevuppgifter, rester och kompletteringar, fixande av slutfikan och förstås en massa uppgiftsbedömningar.
 
Sen fyller Pelle år idag så det har varit lite hemligt fixande med det också :) Nu är hemligheterna över och lite så här har det varit idag på hans födelsedag:
 
Klart maken ska ha ballonger på sin födelsedag! Annars skulle åtminstone Filip bli väldigt besviken :) De satte jag upp i natt efter att jag bakat en slags chokladkakatårta.
 
Blommor från svärmor och svärfar, dvs mina föräldrar. De var jag och köpte på uppdrag från dem idag.
 
Det fina i kråksången med att man får köpa blommor åt någon är att man får köpa precis de blommor man själv tycker bäst om. Krysantemum, älskar dem! Också står de länge. Man måste vara smart när man köper snittblommor som ni vet ;)
 
Sen kom främmandet. De fick bli lite suddiga eftersom jag inte frågat dem om lov att publicera bilden. Jobbarkompisarna hade köpt en fin kaffemakare åt Pelle. Efter paketöppning goffade vi smörgåstårta Pelle köpt och min chokladkakatårta.
 
Av mig fick han ett pop-up-kort med en fin bil och en fin trappa inuti. Näää... han fick faktiskt en helg med hotellboende på Hotell Knaust i Sundsvall (inkluderat fru och barn som sällskap) och 15 minuters bilkörning med en Ferrari f430 F1 på Nöjeshallen i samma stad.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad roligt med kalas och vilken himla bra present du gav :-D

Svar: Bra present för min del också, hehe :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-05-25 @ 08:27:41
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Louise

jo man måste ju vara lite smart hihi ;D

2013-05-25 @ 13:00:40
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0