Grått och fint från Wera

 
 
 
 Boots/Wera
 
Häromdagen var jag in och tittade en snabbis på Åhléns och såg en "hålig" dekorativt stickad grå tröja och grå boots från Wera som jag blev så himla sugen på. Det kändes så himla fräscht med ljusgrått, ljust men inte vitt som är så svårt att använda.
 
Fast jag är ju så retligt pank efter Stockholmsresan så det kan inte bli något köp nu. Jag får se om de finns kvar vid nästa löning eller om jag har turen att tappa lusten att köpa dem ;) 
 
Man skulle kunna matcha på ungefär ett sånt här vis till svarta eller grå stretchjeans:
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Fy va snygga skor, man vill ju bara ha dem :-D

2013-03-15 @ 08:13:52
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0