Glad Påsk!

En lite hastigt utförd Glad-Påsk-illustration från mig till er.
 
 
Det har varit skralt med bloggande i veckan, men jag har inte glömt bort bloggen, jag har bara haft så sjukt mycket att göra: det har varit deadline och problem med inlämningen av Midgårdsskolans skoltidning Mindyard som medietvåorna jobbat med, och sen i eftermiddag är det en stor redovisning av ett bokprojekt som medieettorna jobbat med.
 
Men om cirkus två timmar lämnar jag jobbet för över en vecka framöver, och jag passar på att önska er en riktigt GLAD PÅSK!
 
Det blir några dagar i stugan så vi får väl se hur det blir med bloggandet då, men jag ska göra nåra försök via iPhonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0