Hemresa med stopp vid Höga kusten-bron

Bron fotograferad lite hastigt genom bilfönstret, så den gröna tonen kommer nog från de lite lätt tonade rutorna.
 
Här kommer de sista bilderna från Sundsvallsresan, eller egentligen från hemresan då vi stannade till för lite picknick vid Höga Kusten-bron. 
När ni läser det här är jag och Filip snart ute på en ny resa. Vi ska till min mor och far och fira mammas födelsedag under långhelgen. Hon fyller år på nationaldagen så jag brukar säga att det är lätt att komma ihåg :)
 
Ska jag säga nåt om det fina vädret igen? DET ÄR VÄLDIGT VAD FINT VÄDER VI HAR! :) 153 år sedan det var sådan här värme så här tidigt på året uppe hos oss! 
 
Det här är jag. Bra läge för picknickbordet.
 
Det blev bland annat hallon till Filip.
 
Och Pelle ville smaka. Så gullig bild tycker jag på när de "slåss" om hallonen. :)
 
Den här bilden är egentligen från när vi stannade vid Höga kustenbron på nedresan, men den är fin och passar  bättre i det här inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är så fint vid Höga kustenbron. Perfekt för picknick :D
Hoppas ni har det bra på resan ni är ute på just nu, kramisar!

Svar: Vi har haft det jättebra, fast ändå skönt vara hemma nu igen :) Kram!
Anita Blomkvist Johansson

2013-06-07 @ 09:54:57
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0