Väder

Gud vad det är tråkigt väder! Mest grått och småkallt och det verkar ska vara så ett tag om man får tro väderprognoserna för Umeå. Det enda positiva med det är att det är bra väder att köra bil i och vi ska väl ut och köra lite snart.
 
Den senaste dagen då det var soligt var i onsdags då jag och Filip åkte till Killingsand för lite sol och bad. Det blåste tyvärr rätt så mycket så jag blev lite frusen av att försöka ligga och sola.
 
När vi kom till Killingsand så kastade sig Filip ner i leran och började gräva en grop som han sen ägnade sig åt i över en timme. Han sa han skulle sänka hela ön!
 
När det var dags att åka hem och jag skulle byta kläder på honom så la han sig ner och tog ett lerbad.
 
Ska vara bra för hyn har jag hört :) Det var däremot mindre roligt när jag skulle skölja bort leran och hällde hinkar med vatten över honom. Han frös så han skakade, stackarn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0