Pysseldag

Den här fredagen har jag ägnat åt en massa nyttigt, eller behövligt, pyssel. Efter en sen frukost tog jag en pep walk i Gammliaskogen, duschade, gjorde ärende på banken (hur ofta gör man det nuförtiden?!) tillsammans med Filip, "råkade" hamna på Åhléns halvareapriset-rea (varning på det, gå inte dit om du absolut inte tänkt shoppa, där fanns mycket fint för väldigt lite pengar!), lagade mat, städade, färgade håret och ögonbrynen. 


Till sist har jag vårdat mina illa åtgångna fötter framför Starship Troopers på tv:n. Jag brukar ha torra fötter men aldrig har jag haft hälsprickor som jag fått nu. Inte trevligt alls, ganska frustrerande faktiskt. Jag köpte fotsalt och hälspricksplåster på Apoteket och har smort med salva som jag haft sedan tidigare. Nu håller jag tummarna för att hälarna snart ska kännas bättre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0