Nu vet jag vilka skor jag vill ha

Jag vill ju ha platta bekväma skor som ändå är snygga, och nu har jag hittat vad jag vill ha. Men varför ska de vara så dyra - nästan 4000 kronor? Ja, jag vet att de är omsorgsfullt skapade av italienska händer, men ändå.
 
Finns nån som vet var man kan hitta Prime Boots i nån outletbutik månne?
 
Prime Boots Engineer Zip High nånting heter modellen. Jag tror att jag helst vill ha de beige, i andra hand svarta, i tredje hand bruna. Jag har hittat de beige på "rea" för ca 2700 kr (!), men annars kostar de ca 3600 kr paret!! Fast jag har inte ens lust unna mig eller önska mig så dyra skor trots att jag fyller år på söndag.

Kommentarer
Postat av: Moa

Apsnygga! Synd att kvalitet och snygghet oftast kostar mycket. Men har man tur så kan man ha dem i massor av år sen vilket gör att den totala årskostnaden ofta understiger att köpa ofta och halvbilligt :)

Svar: Jaa, du har så klart rätt Moa, men jag är ju så otrogen av mig, gillar ju byta skor och kläder ofta, så det känns som surt mycket pengar för ett par stövlar jag kanske bara vill ha ett par vintrar!
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-30 @ 19:26:51
URL: http://moamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0